امید وزندگی ....
شب های روشن
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) بیرجند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب های روشن و آدرس andishe13.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 36935
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, :: 14:16 :: نويسنده : منتظر(یه عاشق واقعی)

دلت را خانه من کن ،مصفا کردنش با من

به من درد دل افشا کن ،مداواکردنش بامن

                  *****

اگرگم کرده ای ای دل ، کلید استجابت را

بیا یک لحظه بامن باش که پیداکردنش بامن

                  *****

بیاور قطره اشکی ،که من هستم خریدارش

بیاور ذره ای اخلاص ، که دریا کردنش بامن

                  *****

به من گو حاجت خود را ، اجابت میکنم آری

طلب کن آنچه میخواهی ، که مهیا کردنش بامن

                  *****

اگر عمری گنه کردی ، مشو نومید تو از رحمت

تو نام توبه را بنویس ، که امضا کردنش با من

                     ..:::::  خدا  ::::..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: